Thursday 31 May 2012 | 11:03 | 0 love drops
Ni story aku jea , first cuti 2 minggu macam shiall jea . Buat bodoh jea ! Nak pergi lepak dengan azfar . Transports tak ada . Hmmmm , aku couple dengan dia , dah macam tak couple . Aku ada bagi tahu rahsia aku dekat RAPY OR AFIQ . Dorang je yang boleh faham perasaan tasha . Dua hari lepas tasha gaduh dengan abang angkat tasha , amin . Sorry sangat abang amin . Time tue tasha tengah BADMOOD gila . Tasha suruh amin delete number tasha , tasha maki amin . Nasib amin faham peragai tasha . Then malam RABU dia text tasha . Time tue mood elok jea . Then , time tuh la tasha minta maaf gila dekat dia . Sampai belanja macam - macam . Abang amin tahu kan tasha kerja , so penat ! Then , FAHMI , tasha pun nak minta maaf jugak , tapi malam tuh dia tak ada . Tidur kot ! Aku sayang abang - abang aku . SepaNjang 2 minggu cuti ni tasha kerja jea . Nak cari duit sikit ! Tadii dekat kedai tasha menangis , Orang dalam kedai je tahu peragai tasha . :') Then , abang fakih Pujuk . Thanks pujuk tasha . Malam ni Tasha BADMOOD gila . Sampai tak keluar rumah . Abang - abang tasha ajak keluar , tasha tak nak ! Then , dorang faham peragai tasha . Tasha selalu buka BLOG azrin , then tengok dorang best and sweet jea  . Jeles? Ada la juga . Tapi tasha tak berniat nak rampas segala azrin punya . Azrin kawan tasha , tasha takkan lupakan dia . 1 malam IZZAT ada hantar mesej dekat tasha . (HAI BUAT APA?) macam ni la tak silap ! .  Sorry tasha tak ada kredit . Time tuh juga mood tasha tak elok . Tasha tak tahu la kenapa tasha asyik BADMOOD JE , abang - abang tasha selalu tanya kenapa . Then tasha takkan luahkan perasaan tasha dekat sape - sape . Malas nak cerita . Hmmmm , Malam ni gila bosan la . Asyik - asyik Badmood !  

Hearts, Shasha Momoy

♥ Past / Future ♥