♔Tangan tasha♔
Thursday 17 May 2012 | 04:41 | 0 love drops

Korang mesti tertanya kenapa tasha buat macam ni ken? Haha , tasha buat ni kerana DIA :D Tasha sayang dekat dia , tapi dia tak pernah tegur tasha . Tasha geram sangat tasha buat LA , tasha buat ni dalam kelas . Korang mesti tahu punya siapa ! Dia budak sekolah tasha , sama umur dengan  tasha . Sama kelas tasha . Tak apa tapi sekarang tasha rasa dia dah lupa semua ni . Tak apa , yang tasha nak bg tahu ni tasha buat ni kerana dia . Tasha sayang GILA BABI tahu ---' Kalau boleh tasha nak kita macam dalam kelas hari tuh , kau selalu teman  aku jee . Hmmm , tapi aku buat ni sebab aku dah tahu yang kau curang ! Aku tak bg tahu kau pon kan ! Hmmm , x pe aku rasa kau baca blog aku ni . Aku nak bg tahu , aku sayang kau ! Aku sebenarnya tak nak kita clash , tapi kau yang nak clash sangat . Okey fine . Sekarang kau tinggal azrin je kan? Tak pe , aku malas nak bg tahu nama dia , Hope dia terasa sendiri . Tasha nak dia baca blog ni . Then takpe tasha tak nak ganggu hubungan korang . Korang bahagia la eh? Tasha tahu kau couple dengan dia tuh dah bertahun - tahun kan? Hmmm . :') Iloveyouuuuuuu . Missyouuuuu .

Hearts, Shasha Momoy

♥ Past / Future ♥