♔Story by Tasha♔
Thursday 5 July 2012 | 20:04 | 0 love drops
First storynya dah lama tasha break dengan AKMAL, Tasha break dengan dia. Sebab dia cakap tasha curang. Ky  fine, padahal kau nak bahagia dengan mak cik selekeh tuh kan? Key aku lepaskan kau pergi lah dekat dia sana. Tak kesah dah lah. Then, beberapa hari aku tahan sedihnya, RAFIZI form 4 datang teman aku selamam 1 BULAN. Lamakan? Aku clash dengan dia ada sebab, sorry sebab tuh memang serious, aku dah cerita segala-galanya masalah aku dengan Kak Fazilah. Then, fazilah ceritakan HAL tuh dekat rafizi, lepastooo rafizi terpaksa tinggalkan tasha. Tasha tak tergamak pon nak buat rafizi macam tuh. Tahu kan fon tasha hilang tuh! Memang stresss gila lah. Tasha tak sanggup nak coupe dalam berapa bulan. Tasha on jeh fb pada malam tuh! Tasha jumpa seorang lelaki nih. Dia IM tasha. Mood tasha malam tuh memang seronok! Lelaki tuh AMMAR. Ammar lah teman tasha sepanjang malam tuh. Thanks ammar, Tasha dah kenal-2 lebih rapat dengan ammar, Akhirnya tasha bersama dengan kau AMMAR. Tasha dengan Ammar nih dah nak masuk 2 minggu, First jumpa ammar, memang gila arh! Best sangat-2. Tapi dia nakal lah. Hehehe:) 

Hearts, Shasha Momoy

♥ Past / Future ♥