♔Wan Shafri♔
Wednesday 18 July 2012 | 02:07 | 0 love drops
Wan Shafri.

   Aku baru je dengan dia ni. Sekarang dah masuk seminggu aku dengan dia. Aku harap aku dengan dia lama. Abg Afiq ada cabar aku couple dengan dia lebih 3 bulan. Woihhhh, lama tuh abang oi. Tak apa, it's okey. Tasha rasa tasha boleh lama dengan dia. Insyaallah. First dia suka aku, time tuh dia lepak rumah LUKMAN. Diorang lepak time tuh, then wan sampai, wan badmood tak silap time tuh, then dia ada cakap dengan HERI member dia yang dia suka aku. Semua member dia menggelabah lah nak peri taman aku konon nya nak bagi tahu lah. Hek'elehhh, lepastoo, besok tuh dia turun, lepak lah malam-malam. First dia tegur aku main baling-baling batu. Haha. lepastuh dia ajak aku pergi rumah uncle untuk jaiming punya pasal. Follow saja. Sepanjang dekat jaiming tuh dia teman aku sepenuh masa bhai. Kau ada? Haha, harituh paling aku suka. Yang aku tak sukanya time-2 nih masalah family aku nak timbul. Bodoh gila. Benci sial. Aku nak lepak dengan dia pun tak senang, Ha? Sampai sini je kot cite dia. Habis dah kot. Godai~~~

Hearts, Shasha Momoy

♥ Past